بزرگترین مرکز خدمات تعمیر آبسردکن

کارشناسان و متخصصان مرکز سرویس و تعمیر آبسرد کن در مجموعه بزرگ گروه مشاوران سانتیگراد با کسب دانش فنی به روز در برترین آموزشگاه های کشور و با تکیه به سال ها تجربه و مهارت آماده ارائه کلیه خدمات سرویس و تعمیر آبسرد کن به شما عزیزان خواهند بود.

آبسردکن مخزن دار مجهز به شناور
آبسردکن های دو منظوره(مخزن دار)
آبسردکن های بدون مخزن
تعمیر برندهای موجور در کشور100%
100%
صرفه جویی در هزینه ها80%
80%
تعمیر آبسردکن

سرویس و تعمیر آبسردکن

در حال حاضر آبسرد کن‌ها به یکی از وسایل ضروری برای دفاتر کار، مطب پزشکان، ادارات، بانک‌ها و… تبدیل شده‌اند. آبسرد کن‌ها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و برخی از آن‌ها توانایی تصفیه آب را هم دارند.  بعضی از آبسرد کن‌ها تنها دارای شیر آب سرد هستند، اما نوع دیگری از آن‌ها نیز وجود دارد که هم شیر آب سرد و هم شیر آب گرم دارد.  با وجود مزایای بسیار خوب آبسرد کن‌ها، بعد از مدتی استفاده ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. مواردی از جمله نشت آب، گرم بودن آب، مسدود شدن شیر آب و… نشان‌ دهنده اهمیت سرویس دوره‌ای و تعمیرات آبسرد کن توسط تیم زبده و با دانش است تا بتوانند طول عمر این دستگاه را افزایش دهند و مشکلات به وجود آمده را برطرف نمایند.

تعمیر آبسردکن

ایرادات متداول در تعمیر یخچال فروشگاهی

با توجه به نکات یادشده بهتر است تا کار را به کاردان بسپارید و تعمیر آبسردکن را به افراد حرفه‌ای واگذار کنید. با این حال  ساختار کلی آبسردکن معمولاً مشابه یکدیگر است،  ما در اینجا سعی می کنیم مشکلاتی مثل اینکه  چرا آبسردکن خنک نمیکند و یا نشتی آبسردکن و همچنین چرا آب مزه خوبی نمیدهد را با هم بررسی کنیم. البته شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را از طریق مقاله های مرجع تخصصی سانتیگراد کسب کنید، ولی همین مواردی را که در این جا مطرح می‌شود، برای آشنایی و حل مشکل شما کافی می باشد.

وقتی آب درون آبسرد کن، هم دمای اتاق است. یعنی آبسرد کن وظیفه خود را انجام نمی‌دهد. برای این که متوجه شوید چه عاملی باعث بروز این مشکل شده چند مورد را بررسی کنید. اول دقت کنید که آیا ترموستات در حالت کنترل دمای بهینه تنظیم شده است یا نه. اگر دمای تنظیم شده آب خیلی زیاد است، آن را کم کنید. البته دقت کنید که بیش از اندازه دمای آب را پایین نیاورید، زیرا در این صورت سبب یخ‌زدن کولر و متوقف‌شدن فشار آب خواهید شد.

غیر از این مورد، ممکن است سطح فریون و یا مبرد درون آن کاهش پیدا کرده باشد. اگر چنین باشد، نیاز است از یک متخصص با تجربه کمک بگیرید تا مجدداً آن را پر کند. توجه کنید که این کار بسیار تخصصی است و فقط افرادی که گواهینامه‌های این کار را دارند، مجوز استفاده از فریون را دارند.

گاهی اوقات دلیل خنک نبودن آب، یک مورد ساده است. اگر دفتر کاری شما خیلی شلوغ است و در طول روز افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، احتمال خنک نبودن آب وجود دارد. برای این که مطمئن شوید خنک نبودن آب به تعداد زیاد استفاده از آن مرتبط است، چند دقیقه از آب آن استفاده نکنید و بعد از مدت زمان مشخصی آب را بررسی کنید. اگر آب خنک بود،  راه‌حل را یافته‌اید.

 کثیف بودن کویل‌ها از موارد مهمی  و تأثیرگذار در سرد نکردن آب است. در بررسی موارد مربوط به عدم  کارکرد صحیح آبسرد کن، کویل‌های اواپراتور را نیز بررسی کنید. در صورت مشاهده گرد و غبار زیاد روی آن، کویل‌ها را تمیز کنید.

 اگر عوامل مختلف را بررسی کردید و باز هم آبسرد کن، آب را خنک نکرد، احتمالاً برد الکترونیکی خراب شده است. این قطعه الکترونیکی است و تعمیر آن نیاز به دانش دارد.

اگر شیر آب گرم، آب گرم بیرون نمی‌دهد شرایط برای آن، مانند وقتی است که شیر آب سرد، آب را خنک نمی‌کند. درجه تنظیم دمای ترموستات را بررسی کنید و مطمئن شوید خیلی پایین تنظیم نشده باشد. همچنین بررسی کنید در مدت زمان کوتاه، افراد زیادی از شیر آب گرم آن استفاده نکرده باشند. غیر از موارد گفته شده، خرابی المنت، قطع شدن سیم‌های داخلی و خرابی برد الکترونیکی از عوامل گرم نشدن آب هستند.

یکی از مشکلات رایجی که باعث نیاز به تعمیر آبسرد کن می‌شود، نشت آب است. نشتی آب ممکن است از قسمت‌های مختلف آبسرد کن باشد. اما معمولاً نشتی از سینی چکه‌انداز است. برخی از آبسرد کن‌ها مجهز به سینی چکه‌انداز هستند و در صورتی که شیر آب باز مانده باشد یا افرادی که از آب آن استفاده می‌کنند، مجدداً آب را درون سینی بریزند، امکان چکه کردن و نشت آب وجود دارد. در چنین حالتی، کافی است سینی چکه‌انداز را خالی کنید و مطمئن شوید افراد آب باقی مانده را درون سینی نمی‌ریزند.اگر نشتی واقعی باشد، پس احتمال مشکل از بطری آب یا خود آبسرد کن است. شیر آب را محکم بندید و مخزن آب را بررسی کنید. اگر  قادر به در آوردن مخزن آب نیستید، می‌توانید با گروه مشاوران سانتی گراد تماس بگیرید تا ضمن در آوردن بطری آب، دلیل نشتی آن را نیز بررسی کنند. اگر مشکل از بطری یا شیر آب نباشد، مشکل جدی است و حتماً باید از متخصصان تعمیران آبسرد کن کمک بگیرید.

اگر متوجه شدید مزه آب در آبسرد کن تغییر کرده و مانند گذشته طعم خوبی ندارد، احتمال وجود کپک‌ها وجود دارد. برای رفع این مشکل، باید آبسرد کن و دستگاه پخش آن را تمیز کنید. کپک‌ها نه تنها مزه آب را تغییر می‌دهند، بلکه ممکن است سبب مسدود شدن جریان آب نیز شوند. برای پیشگیری از این مشکل، همان طور که گفته شد، باید حداقل هر 6 ماه یک بار، به طور کامل آبسرد کن را ضد عفونی کنید. یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود آب مزه خوبی نداشته باشد، مدت زیاد ماندن آب در مخزن است. در صورتی که زیاد از آبسرد کن استفاده نمی‌کنید، هر دو ماه یک بار آب مخزن را تخلیه کنید. فیلترها نیز نقش مهمی در تصفیه آب و طعم خوب آن دارند. اگر مزه آب تغییر کرده و با وجود تخلیه مخرن یا تمیز کردن آن، باز هم مشکل تغییر نکرد، فیلترها را بررسی کنید. احتمالاً فیلترها نیاز به تعویض دارند.

علاوه بر این علت، ممکن است در اثر گذر زمان، قطعات آبسرد کن خراب شده باشند و یا راندمان کارشان پایین آمده باشد. برای این کار باید بررسی کنید کدام یک از قطعات آبسرد کن به خوبی کار نمی‌کنند. این کار کمی مشکل است و نیاز به تخصص جدی دارد.

 ممکن است بعد از مدتی استفاده از آبسرد کن متوجه شوید آب از شیر آب نمی‌ریزد و در واقع آب مسدود شده است. این احتمال وجود دارد که کویل‌های آبسرد کن کثیف شده باشند. اگر متوجه شدید، کویل‌های آن کثیف هستند، قبل از شروع هرکاری، برق دستگاه را قطع کنید تا احیاناً دچار برق گرفتگی نشوید. سپس کویل‌ها را با مواد ضد عفونی‌کننده  مخصوص یا یک پارچه تمیز، تمیز کنید.

یکی از مواردی که ممکن است وقتی از آبسرد کن استفاده می‌کنیم با آن مواجه شویم، یخ زدن آب است. در صورتی که متوجه شدید آب یخ‌زده یا بیش از اندازه سرد است یا حتی وقتی آب اصلاً خنک نمی‌شود، می‌توانید آن را ریست کنید.

نحوه ریست کردن آب سردکن

یکی از راه‌حل‌های تعمیر آبسرد کن در مواقعی که آب یخ می‌زند و یا  اصلاً آب را خنک نمی‌کند، تنظیم مجدد آن است. برای انجام این کار، چند فنجان آب را از هر دو شیر سرد و گرم بردارید، سپس کلیدهای آبسرد کن را خاموش کنید. دستگاه را از برق بکشید و به مدت 24 ساعت  آن را به برق وصل نکنید. بعد از 24 ساعت،  بعد از وصل کردن آبسرد کن به برق، کلیدهای آن را نیز روشن کنید. بعد از انجام این کارها تا 5 ساعت بعدی، از آب استفاده نکنید. بعد از این زمان آب را امتحان کنید. اگر مشکل برطرف شد، پس راه‌حل آن را پیدا کرده‌اید.

هزینه سرویس و تعمیر آبسرد کن در تهران

همان طور که می‌دانید، تعمیر لوازم برقی از جمله تعمیرات آبسرد کن با توجه به دستمزد و تعویض یا تعمیر قطعه معیوب می‌تواند متفاوت باشد. مسلما در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض نداشته باشد و تعمیر آن امکان‌پذیر باشد،تعمیرکار آبسرد کن آن قطعه را تعمیر می کند تا هزینه به حداقل برسد. ولی اگر قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد، علاوه بر دستمزد، هزینه قطعه تعویض شده نیز بر روی هزینه کلی تعمیر افزوده خواهد شد. البته جای نگرانی نیست، چون تعمیرکاران حرفه‌ای ما تا آنجا که مقدور باشد از تعویض قطعه خودداری کرده و سعی می‌کنند تا قطعات معیوب را به بهترین شکل تعمیر کنند. البته اگر در جایی نیاز به تعویض قطعات بود، ما با ارتباطات تنگاتنگی که با فروشندگان قطعات لوازم خانگی داریم، می‌توانیم این قطعات را در اسرع وقت و با کمترین قیمت بازار تهیه و برای آبسرد کن شما عزیزان استفاده کنیم تا هزینه‌های تعمیر آبسرد کن شما به حداقل برسد.

تعمیرکاران متخصص

کارشناسان مجرب و دوره دیده مجموعه سانتیگراد با دانش فنی بالا تمامی مشکلات دستگاه آبسرد کن شما را به بهترین شکل ممکن برطرف می کنند

سرعت در ارائه خدمات

ارائه تمامی خدمات دستگاه آبسرد کن از لحظه تماس شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود

هزینه های منصفانه

تمام تلاش ما در مجموعه سانتیگراد کمتر شدن هزینه تمام شده برای شما خواهد بود و قیمت ها کاملا منطقی و منصفانه به شما اعلام می شود

عیب یابی حرفه ای

مهمترین بخش از تعمیرات بحث عیب یابی آبسرد کن می باشد که این امر در آبسرد کن های امروزی مسئله ای بسیار حساس و دقیق است تا با تشخیص درست مشکل مانع از خصارت های جبران ناپذیر شد

تعمیر کلیه برند ها

همانطور که مشهود است برندهای مختلفی از آبسرد کن وجود دارد که تعمیر آنها علاوه بر تخصص و دانش فنی نیازمند ابزار های خاصی نیز می باشند

مشاوره خدمات

کارشناسان مجموعه سانتیگراد سعی می کنند در صورت امکان با راهنمایی های جامع و کامل به شما کمک می کنند تا جای ممکن خودتان مشکل را رفع کنید

تعمیرکار آبسردکن

دلیل برتر بودن مجموعه بزرگ سانتیگراد

ما به شما این نوید را می‌دهیم که تعمیرکاران زبده و متخصص ما می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان پکیج و آبگرمکن و همچنین رادیاتور شما را بسته به نیاز دستگاه سرویس یا تعمیر کنند. تعمیرکاران ماهر ما مهارت خود را با آموزش در بهترین آموزشگاه‌های کشور کسب نموده و سال‌ها تجربه عملی را در این زمینه کسب کرده‌اند. ما به این نکته اعتقاد داریم که تعهد، تخصص و تجربه سه رکن اساسی برای تعمیرکاران و متخصصان مجموعه ما به شمار می‌روند.شما عزیزان و همشهریان گرامی می توانید با اطمینان کامل انجام تمامی خدمات پکیج دیواری و زمینی خود از جمله تعمیر پکیج ، سرویس پکیج،  رسوب زدایی و خدمات دیگر را به متخصصان گروه مشاوران سانتیگراد بسپارید .

تعمیرکاران متخصص

کارشناسان مجرب و دوره دیده مجموعه سانتیگراد با دانش فنی بالا تمامی مشکات دستگاه پکیج و آبگرمکن شما را به بهترین شکل ممکن برطرف می کنند

سرعت در ارائه خدمات

ارائه تمامی خدمات سیستم پکیج و آبگرمکن از لحظه تماس شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود

هزینه های منصفانه

تمام تلاش ما در مجموعه سانتیگراد کمتر شدن هزینه تمام شده برای شما خواهد بود و قیمت ها کاملا منطقی و منصفانه به شما اعلام می شود

عیب یابی حرفه ای

مهمترین بخش از تعمیرات بحث عیب یابی پکیج می باشد که این امر در پکیج های امروزی مسئله ای بسیار حساس و دقیق است تا با تشخیص درست مشکل مانع از خصارت های جبران ناپذیر شد

تعمیر کلیه برند ها

همانطور که مشهود است برندهای مختلفی از پکیج ها وجود دارد که تعمیر آنها علاوه بر تخصص و دانش فنی نیازمند ابزار های خاصی نیز می باشند

مشاوره خدمات

کارشناسان مجموعه سانتیگراد سعی می کنند در صورت امکان با راهنمایی های جامع و کامل به شما کمک می کنند تا جای ممکن خودتان مشکل را رفع کنید. چنانچه مشکل به وجود آمده ار نظر تکنسین جدی بوده، طبق هماهنگی های لازم با شما جهت رفع مشکل اقدام می کنند

تعمیرکار آبسردکن

 سرویس آبسرد کن در تهران

 بهترین اقدام پیشگیری است. انجام سرویس آبسرد کن می‌تواند تا حد زیادی جلوی مشکلات آن را بگیرد و طول عمر و بازده آن را افزایش دهد. سرویس دوره‌ای آبسرد کن از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه‌تر از تعمیر آن و پرداخت هزینه‌های تعمیر آن است. پیشنهاد ما این است که سرویس دوره‌ای آبسرد کن‌ها را جدی بگیرید تا با هزینه کم، بیشترین بازده را از دستگاه خود بگیرید.

مشکلات رایج در سرویس آبسردکن

طعم خنک و مزه خوب آب، همیشه نشاط‌آور بوده و در فصل تابستان احساس خوبی به انسان منتقل می‌کند. اما برای داشتن این طعم خنک و آب بدون آلودگی و باکتری نیاز است آبسردکن را تمیز نگه دارید و  موارد مختلف در نگهداری از آن را رعایت کنید.در قسمت به بررسی مشکلات آبسردکن می پردازیم.

  1. تمیز نگه داشتن آبسردکن

یکی از موارد مهم در سرویس آبسرد کن، تمیز نگه‌داشتن آن است. با توجه به این که هر فرد باید در طول روز 6 تا 8 لیوان آب بنوشد، بنابراین، روزانه مقدار زیادی آب در آبسرد کن  وجود خواهد داشت. به طور معمول، تمیزکردن آبسرد کن هر 6 ماه یک بار، می‌تواند از بسیاری از مشکلاتی مانند مزه بد آب یا وجود آلودگی‌های آب جلوگیری کند و آب خنک و گوارایی را به شما هدیه دهد. البته بهتر است این کار را به کسانی بپسارید که تخصص کافی در زمینه سرویس آبسرد کن دارند. استفاده از ضدعفونی‌کننده‌های مخصوص آبسرد کن یکی از مواردی است که بهتر است توسط فردی آموزش دیده و متخصص انجام شود.

  1. قرارد دادن آبسرکن در مکان مناسب

یکی از مواردی که در هنگام نگه‌داری از آبسرد کن‌ها باید به آن دقت کنید، محل قرارگیری آبسرد کن است. آبسرد کن نباید در معرض نور مستقیم خورشید به  خصوص در فصل تابستان باشد. قرارگیری آبسرد کن در معرض نور خورشید، باعث افزایش باکتری‌ها می‌شود و رشد آن‌ها را نیز، افزایش می‌دهد. بهترین جای قرارگیری آبسرد کن جایی است که نه خیلی سرد باشد نه خیلی گرم. همچنین آبسرد کن باید در مکانی قرار گرفته باشد که تهویه هوا در آن به خوبی انجام ‌شود و نباید فاصله زیادی با پریز برق داشته باشد.

  1. وجود گرد و غبار پشت دستگاه

خیلی از مواقع مشکلات آبسرد کن ممکن است دلایل ساده‌ای داشته باشند. اگر آبسرد کن در محیطی قرار دارد که گرد و غبار در آن زیاد است و پشت دستگاه گرد و غبار زیادی نشسته باشد، احتمال عدم کارکرد دستگاه یا کارکرد نامناسب آن وجود دارد.  قبل از اقدام برای تعمیر آبسرد کن، دستگاه را از برق بکشید و پشت آن را بررسی کنید. اگر گرد و غبار زیادی روی آن نشسته، تنها کافی است گرد و غبارها را تمیز کنید.

  1. مواد ضد عفونی کننده

موردی که باید در نگهداری و سرویس آبسرد کن به آن دقت کنید، این است که نباید از مواد ضدعفونی‌کننده شیمیایی استفاده کنید. با توجه به این که آب درون دستگاه برای آشامیدن است، هرگونه مواد شیمیایی ضدعفونی کننده ممکن است برای سلامتی ضرر داشته باشد.

  1. شرایط استفاده از المنت

آبسرد کن‌هایی که قابلیت استفاده از آب سرد وآب گرم را دارند، گاهی اوقات ممکن است شاهد رسوب در مخزن آن  باشیم. آبسرد کن‌های دوکاره مجهز به المنت مخصوص برای جوش آوردن آب هستند. این المنت برق زیادی مصرف می‌کند. فقط در زمانی المنت را روشن کنید که  نیاز به آب داغ دارید و پس از آن مجدداً المنت را خاموش کنید. روشن بودن پیوسته المنت، باعث کاهش عمر مفید آن و ایجاد رسوب در مخزن دستگاه خواهد شد. اگر میزان رسوب مخزن زیاد باشد و برای برطرف کردن آن اقدامی نشود، احتمال سوختن المنت آن وجود دارد.

  1. وجود کپک در آبسرد کن

گر متوجه شدید مزه آب در آبسرد کن تغییر کرده و مانند گذشته طعم خوبی ندارد، احتمال وجود کپک‌ها وجود دارد. برای رفع این مشکل، باید آبسرد کن و دستگاه پخش آن را تمیز کنید. کپک‌ها نه تنها مزه آب را تغییر می‌دهند، بلکه ممکن است سبب مسدود شدن جریان آب نیز شوند. برای پیشگیری از این مشکل، همان طور که گفته شد، باید حداقل هر 6 ماه یک بار، به طور کامل آبسرد کن را ضد عفونی کنید.البته به دلیل این‌که آب در مخزن برای مدت طولانی ممکن است وجود داشته باشد، احتمال کپک‌زدن آن وجود دارد. دراین صورت مخزن آب را جدا کنید و آن را تمیز کنید. برس‌های مخصوص این کار نیز وجود دارند که می‌توانید برای از بین‌بردن کپک‌ها از آن استفاده کنید. هر 6 هفته یک بار مخزن آبسرد کن را تمیز کنید. البته توجه کنید که برای تمیزکردن مخزن آبسرد کن، باید آبسرد کن را از برق بکشید و زمانی آن را بردارید که داخل آن آبی نمانده باشد.

مراحل خدمات سرویس و تعمیر آبسرد کن

تعمیر آبسردکن

1 |تماس و ثبت سفارش

از طریق یکی از راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید

تعمیر آبسردکن

2 |بررسی مشکل دستگاه

مشکل پیش آمده برای دستگاه خود را برای کارشناسان ما شرح دهید تا بهترین تکنسین برای شما اعزام گردد

تعمیر آبسردکن

3 |هماهنگی زمان اعزام

زمان اعزام تعمیرکار آبسردکن با شما هماهنگ میشود تا در کمترین زمان ممکن در آدرس شما حضور داشته باشند

تعمیر آبسردکن

4 |اعزام کارشناس مجرب

کارشناسان ما به جهت عیب یابی و برآورد هزینه و تعمیر آبسرکن در آدرس شما حاضر میشوند

سانتیگراد، بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر آبسردکن

0+
نفر کارشناس مجرب
0
پروژه های جاری
%0
تعمیر برندها مختلف
0+
پروؤه های موفق

 سخن آخر در بحث تعمیر آبسرد کن

گروه مشاوران با کارشناسان مجرب و با تجربه می‌توانند در کمترین زمان ممکن آبسرد کن شما را سرویس کنند و در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات این کار را انجام دهند. تعمیرکاران شاغل در گروه مشاوران سانتی گراد سال‌ها در بهترین آموزشگاه‌های کشور تعلیم دیده‌اند و در کار خود بهترین هستند.  در صورتی که با هر کدام از مشکلات فوق مواجه شدید یا زمان سرویس آبسرد کن شما فرارسیده است، فقط کافی است با مشاوران سانتی گراد تماس بگیرید. گروه مشاوران سانتی گراد در اسرع وقت به منزل یا محل کار شما مراجعه کرده و مشکلات آبسرد کن شما را برطرف می‌کنند.

keyboard_arrow_up
مستقیماً با کارشناش بخش مورد نظر تماس بگیرید
واحد فروش
واحد تعمیرات و نگهداری
واحد پشتیبانی
چت واتساپ