گروه مشاوران سانتیگراد

تخصصی ترین مرکز تعمیر موتورخانه و تاسیسات حرارتی

بیش از 70 کارشناس و تکنسین دوره دیده و حرفه ای در مجموعه بزرگ سانتیگراد آماده ارائه خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر موتورخانه و همچنین نصب و راه اندازی انواع موتورخانه و شوفاژخانه و تاسیسات لوله کشی شما هستند

تیم فنی متشکل از حرفه ای ترین کارشناسان

تضمین کیفیت تمامی قطعات استفاده شده

خدمت رسانی در کمترین زمان ممکن

هزینه های منصفانه و اعلام حدود قیمت

تعمیر موتورخانه

تمامی خدمات در سریعترین زمان ممکن

سرویس و تعمیرات شوفاژ خانه و تاسیسات

تعمیر مشعل و سرویس‌های دوره‌ای آن

سرویس و تعمیر دیگ شوفاژ و بویلر موتور خانه

تعمیر تابلوی برق موتورخانه و تاسیسات مرکزی (کنتاکتور و بی‌متال و کنترل فاز و …)

اسیدشویی منابع کویل‌دار با دستگاه

تعمیر دیگ فولادی در صورت امکان و تعمیر دیگ آبگرم

رفع مشکل سوراخ شدن دیگ بخار موتورخانه

عیب‌یابی سیستم موتورخانه و انجام تمامی مراحل آن از صفر تا صد

سرویس و تعمیر پمپ فشار آب ساختمان، پمپ آب موتورخانه، پمپ پنتاک

نصب و تعویض منبع دوجداره موتور خانه

سرویس و تعمیر مبدل حرارتی موتورخانه

تعمیر دیگ شوفاژ در صورت امکان و تعویض پرۀ دیگ چدنی شوفاژ

تعویض کوپلینگ پمپ شوفاژ (کوپلینگ لاستیکی پمپ و کوپلینگ زنجیری پمپ شوفاژ) و پمپ آب‌رسانی

تعویض لولۀ آتش‌خوار دیگ بخار و دیگ آبگرم

سیم‌پیچی و تراش‌کاری پمپ سیرکولیشن شوفاژ

نصب اینورتر برای پمپ‌های سه فاز (راه‌انداز نرم)

تعمیر موتورخانه

موتورخانۀ شوفاژ یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در مجتمع‌های مسکونی و اداری به شمار می‌رود، زیرا تامین آب گرم و سیستم گرمایشی این اماکن بر عهدۀ موتورخانه است. باید به این نکته توجه داشت که در تمامی روزهای سال موتورخانه‌ها در حال فعالیت و کار هستند. به همین دلیل، در زمانی کوتاه قطعات دچار فرسایش خواهند شد. برای جلوگیری از فرسایش زود هنگام در این قبیل موارد باید سرویس‌های دوره‌ای را در کوتاه مدت و به صورت دوره‌ای انجام داد تا مشکلی در سیستم شوفاژخانه روی ندهد. متاسفانه این اشتباهی است که بسیاری از افراد مرتکب می‌شوند و برای نپرداختن وجهی ناچیز برای سرویس‌های دوره‌ای، ناگهان مجبور می‌شوند تا مبلغی هنگفت را هزینۀ تعمیر موتورخانۀ خود کنند.

تعمیرکار موتورخانه

اهمیت سرویس و تعمیرات موتورخانه

زمانی که موتورخانه از کار می‌افتد، آب گرم ساختمان قطع می‌شود و استفاده از حمام و آشپزخانه به نوعی مختل می‌شود. حال این اتفاق می‌تواند بسیار بدتر باشد و آن زمانی است که شما در حال استفاده از بخش گرمایشی آن نیز هستید و زمستانی سرد را می‌گذرانید. شاید در نگاه اول و در کوتاه مدت هزینۀ ناچیزی را صرف سرویس و نگهداری و تعمیرات موتورخانه خود کنید، اما نتیجۀ آن را در بلند مدت خواهید دید که به چه میزان از هزینه‌های تعمیرات سنگین جلو خواهید افتاد. بنابراین هیچ وقت هیچ مشکلی را حتی اگر در ظاهر خیلی جزئی است، نادیده نگیرید و در صورتی که متوجه عیب در موتورخانۀ خود شدید، در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا برطرف کردن آن عیب اقدام کنید تا متحمل پرداخت هزینه‌های گزاف نشوید.

سرویس و تعمیر دیگ آبگرم

سرویس و تعمیر دیگ آبگرم

سرویس و تعمیر منبع کوئلی یا دو جداره

سرویس و تعمیر منبع کوئلی یا دو جداره

سرویس و تعمیر مشعل گازی

سرویس و تعمیر مشعل گازی

سرویس و تعمیر پمپ

سرویس و تعمیر پمپ

سرویس و تعمیر دیگ آبگرم

سرویس و تعمیر دیگ آبگرم

سرویس و تعمیر منبع کوئلی یا دو جداره

سرویس و تعمیر منبع کوئلی یا دو جداره

سرویس و تعمیر مشعل گازی

سرویس و تعمیر مشعل گازی

سرویس و تعمیر پمپ

سرویس و تعمیر پمپ

مطمئناً خود شما نیز می‌دانید که هزینه‌های تعمیر شوفاژخانه بسیار بالا است و هزینه کردن برای نگهداری و سرویس آن بسیار با صرفه‌تر خواهد بود، زیرا سرویس و تعمیر قطعه به مراتب بهتر از خرابی کامل یک سیستم است. اگر به این نکته توجه نکنید، آن وقت دیگر کاری از دست هیچ کسی برنمی‌آید و مجبور خواهید شد تا هزینۀ زیادی را متقبل شوید. پس بهتر است این کار را به دست سرویس‌کاران معتبر سانتیگراد بسپارید تا هزینه‌های تعمیر شوفاژخانۀ شما را به حداقل برسانند و شما از قِبَلِ عدم انجام آن متضرر نشوید.

دلیل برتر بودن مجموعه بزرگ سانتیگراد

گروه فنی و مهندسی سانتیگراد با داشتن بهترین تعمیرکاران حرفه‌ای در عرصۀ تعمیر و سرویس انواع موتورخانه‌های مورد استفاده در منازل، مجتمع‌ها، شرکت‌ها و ادارات قدمی استوار در راستای کمک به شهروندان به منظور نصب، نگهداری و سرویس آن‌ها برداشته است. مطمئناً سرویس و تعمیر موتورخانه‌ها با توجه به تنوع گستردۀ آن‌ها نیازمند داشتن تجربه و دانش زیادی است که مسلماً تیم حرفه‌ای سانتی‌گراد توانسته است این تجربه و دانش را با هم به دست بیاورد تا شما عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر نصب، سرویس و تعمیر انواع موتورخانه‌ها را به آنان بسپارید.

هدف اصلی گروه سانتی‌گراد رضایت مشتریان عزیز است. به همین علت، تمامی کارمندان و تعمیرکاران پرتلاش این شرکت در تلاش هستند تا باکیفیت‌ترین خدمات را با کم‌ترین هزینه به شما عزیزان ارائه کنند تا بتوانند لبخند رضایت را بر روی چهره شما حک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ها مورد نیاز در رابطه با تعمیرات موتورخانه‌ ها می‌توانید با مشاوران گروه سانتیگراد تماس بگیرید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

تعمیرکاران متخصص

کارشناسان مجرب و دوره دیده مجموعه سانتیگراد با دانش فنی بالا تمامی مشکلات موتورخانه شما را به بهترین شکل ممکن برطرف می کنند

سرعت در ارائه خدمات

ارائه تمامی خدمات متورخانه و شوفاژخانه از لحظه تماس شما در کمترین زمان ممکن انجام می شود

هزینه های منصفانه

تمام تلاش ما در مجموعه سانتیگراد کمتر شدن هزینه تمام شده برای شما خواهد بود و قیمت ها کاملا منطقی و منصفانه به شما اعلام می شود

تعمیر کار موتورخانه

عیب یابی حرفه ای

 بحث عیب یابی در موتورخانه های امروزی مسئله ای بسیار حساس و دقیق است تا با تشخیص درست مشکل مانع از خصارت های جبران ناپذیر شد

تعمیر کلیه برند ها

همانطور که مشهود است برندهای مختلفی از مشعل،دیگ آبگرم،پمپ و … وجود دارد که تعمیر آنها علاوه بر تخصص و دانش فنی نیازمند ابزار های خاصی نیز می باشند

مشاوره خدمات

کارشناسان مجموعه سانتیگراد با راهنمایی های جامع و کامل به شما کمک می کنند تا جای ممکن خودتان مشکل را رفع کنید.

عیوب متداول موتورخانه‌ها و چگونگی رفع آن‌ها

تعمیرات موتورخانه یک کار کاملاً تخصصی است و عیب‌یابی و تعمیر باید توسط تعمیرکاری متخصص و حرفه‌ای انجام شود. در یک موتورخانۀ مرکزی در مجتموع‌های مسکونی و اداری تعداد زیادی از قطعات به طور هم‌زمان در حال کار و فعالیت هستند و با استفاده از انرژی و آب، گرمایش و آب گرم مصرفی را تامین می‌کنند. مسلماً نقص در هر کدام از این قطعات، حتی کوچک‌ترین نقص، می‌تواند یک موتورخانۀ بزرگ را از کار بیندازد و آن را دچار اختلال کند. به همین دلیل است که برای موتورخانه‌ها همیشه توصیه می‌شود که از سرویس‌های دوره‌ای در بازه‌های زمانی مشخص استفاده کنید تا احتمال ایراد و  نیاز به تعمیر موتورخانه به حداقل برسانید.

+
0
سال تجربه و تخصص
+
0
نفر کارشناس مجرب
+
0
پروژه انجام شده
+
0
سال تجربه و تخصص
+
0
نفر کارشناس مجرب
+
0
پروژه انجام شده

بهینه‌سازی موتورخانه

همان طور که مطلع هستید، موتورخانه‌ها به دلیل نوع عملکردشان انرژی زیادی را مصرف می‌کنند. به همین دلیل است که باید در زمان نصب دستگاه‌ها یا پس از آن عملیاتی در موتورخانه‌ها انجام شود تا این اتلاف انرژی را به حداقل برسانند. ما در این جا برخی از موارد مهم و حیاتی را در این رابطه برای شما بیان می‌کنیم تا شما بتوانید با این اقدامات در مصرف انرژی موتورخانه‌ها صرفه‌جویی قابل توجهی بکنید.

تعمیر موتور خانه

قبل از هر چیز باید بدانید که موتورخانه برای بهینه کار کردن نیاز به تنظیمات دوره‌ای دارد. برای این کار بهتر است با یک تعمیرکار موتورخانه یا شرکتی که خدمات نگهداری و تعمیر موتورخانه را بر عهده می‌گیرد، قرارداد داشته باشید تا هر چند وقت یک بار تنظیمات مربوط به موتورخانۀ شما را انجام دهد تا شما از این بابت خیال‌تان راحت باشد.

از نکات دیگری که بسیار اهمیت دارد و بسیاری از افراد آن را در نظر نمی‌گیرند این است که دیگ و مشعل استفاده شده در موتورخانه باید با یکدیگر تطابق داشته باشند، زیرا هر مشعلی با هر دیگی سازگاری مناسبی ندارد. همین عدم تطابق درست این دو می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را از همان ابتدا برای شما ایجاد کند. به همین دلیل قبل از خرید و نصب حتماً با مشاوران ما در این رابطه در تماس باشید.

هم‌چنین عایق‌بندی دیگ و لوله‌های اصلی یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند برای بهینه‌سازی موتورخانۀ شما بسیار مفید باشد. اگر موتورخانۀ شما از این عایق‌بندی استفاده می‌کند، باید هر چند وقت یک بار این عایق‌بندی مورد بررسی وقرار گیرد، زیرا به مرور زمان ممکن است این عایق‌ها دچار نقص و پارکی شوند یا به دلیل فرسودگی کارایی خود را از دست بدهند.

تعمیر شوفاژخانه

نکتۀ مهم دیگری که باید بدانید این موضوع است که همیشه و در همه حال دیگ شوفاژخانه را به صورت دوره‌ای شستشو دهید و رسوب‌زدایی کنید. این کار باید توسط متخصصان این کار انجام شود و شما شخصاً قادر به انجام این کار نخواهید بود، زیرا در صورت بروز خطا یا اشتباه ممکن است خسارت‌های سنگینی را به شوفاژخانۀ خود اعمال کنید. مسلماً خودتان مطلع هستید که ایجاد رسوب در لوله‌ها و دیگ بسیار مضر است و به مرور روند انتقال آب را دچار اختلال می‌کند و جتی باعث ترکیدگی و نشتی لوله‌ها می‌شود. لذا توصیه می‌شود این کار نیز به صورت دوره‌ای انجام شود تا از ایجاد خسارت‌های سنگین جلوگری شود.

در مورتورخانه‌های جدید و بزرگ‌تر استفاده از سیستم هوشمند کنترل محیطی در موتورخانه‌ها می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد و شما را در رسیدن به اهداف‌تان، که همان جلوگیری از تعمیرات موتورخانه و مشکلات عدیده در آن است، برساند. با استفاده از این سیستم هوشمند شما می‌توانید کنترل مناسبی را روی اجزای مختلف موتورخانۀ خود داشته باشید و در صورت بروز کوچک‌ترین ایرادی سریعاً متوجۀ ایراد کار در آن جا شوید و در صدد رفع آن برآیید.

تاثیر بهینه سازی موتورخانه در بخش های مختلف آن

بیشترین درصد تاثیر در بخش های اصلی و سایر قسمت ها که تا کنون توسط کارشناسان مجموعه سانتیگراد در پروژه های مختلف گزارش شده است را به صورت نمودار به شما ارائه داده ایم 

عملکرد مشعل و شعله ایجاد شده95%
95%
عملکرد پمپ های سیرکولاتور و ارتعاشات آن90%
90%
میزان اتلاف انرژی در لوله ها ی عایق کاری شده80%
80%
کارکرد بهینه دیگ و آکوست های آن85%
85%
فشار آب خط اصلی و میزان سختی آن75%
75%

تاثیر بهینه سازی موتورخانه در بخش های مختلف آن

بیشترین درصد تاثیر در بخش های اصلی و سایر قسمت ها که تا کنون توسط کارشناسان مجموعه سانتیگراد در پروژه های مختلف گزارش شده است را به صورت نمودار به شما ارائه داده ایم 

عملکرد مشعل و شعله ایجاد شده95%
95%
عملکرد پمپ های سیرکولاتور و ارتعاشات آن90%
90%
میزان اتلاف انرژی در لوله ها ی عایق کاری شده80%
80%
کارکرد بهینه دیگ و آکوست های آن85%
85%
فشار آب خط اصلی و میزان سختی آن75%
75%

نکات ضروری سرویس و تعمیرات موتورخانه

اتاق موتورخانه را نباید یک انبار همه منظوره در نظر گرفت. مشعل به منظور جلوگیری از احتراق ناقص سوخت و تولید مونوکسید کربن به گردش هوای مناسب نیاز دارد. بنابراین، اتاق دیگ بخار را تمیز و دور از تمام موارد غیر ضروری نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که همه پرسنلی که اتاق موتورخانه را اداره یا نگهداری می کنند به درستی در مورد کلیه تجهیزات، کنترل ها، دستگاه های ایمنی و رویه های عملیاتی به روز آموزش دیده اند همچنین قبل از راه اندازی، اطمینان حاصل کنید که اتاق موتور خانه از تمام موقعیت های احتمالی خطرناک، مانند مواد قابل اشتعال یا آسیب مکانیکی یا فیزیکی به دیگ بخار یا تجهیزات مربوطه عاری است. دریچه های ورودی و خروجی را خالی کنید. خرابی و نشت احتمالی را بررسی کنید و یک چک لیست برای راه اندازی و خاموش شدن مناسب دیگ ها و کلیه تجهیزات مرتبط با توجه به توصیه های سازنده تهیه کنید.

هزینۀ تعمیر موتورخانه

بعد از بروز مشکل ابتدا باید گروه فنی و مهندسی سانتیگراد موتورخانه شما را بررسی و عیب‌یابی کند. پس از مشخص شدن ایراد کار، میزان هزینۀ تعمیرات موتورخانه یا خرید قطعات مورد نیاز و دست‌مزد به تفکیک خدمت شما اعلام می‌شود. با توجه به این که قیمت قطعات ثابت نیست، در همان زمان باید استعلام قیمت صورت گیرد تا قیمت نهایی خدمت شما اعلام شود. شایان ذکر است، نوع خرابی و رفع آن در موتورخانه‌ها بسیار متغیر است، ولی این نوید را به شما می‌دهیم که گروه فنی و مهندسی سانتیگراد کم‌ترین دست‌مزد را در این صنف از شما عزیزان دریافت خواهند کرد، چون هدف ما رضایت مشتریان است و تا آن جا که می‌توانیم این هزینه‌ها را برای شما کاهش خواهیم داد تا لبخند رضایت بر لبان شما نقش بندد.

مراحل خدمات سرویس و تعمیر موتورخانه در مجموعه سانتیگراد

از طریق یکی از راه های ارتباطی موجود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و مشکل پیش آمده برای موتورخانه خود را برای کارشناسان ما شرح دهید

با توجه به نوع موتورخانه و مشکل پیش آمده مجرب ترین کارشناس برای شما گزینش می شود و زمان اعزام تعمیرکار با شما هماهنگ میشود تا در کمترین زمان ممکن در آدرس شما حضور داشته باشند

کارشناسان فنی به محل استقرار موتورخانه جهت اجرای عملیات اعزام میشوند و برنامه روزانه عملیات تعمیر موتورخانه به کارفرمای محترم تقدیم میگردد همچنین عیب یابی  به صورت تخصصی انجام میشود و اقلام مصرفی جهت تامین اعلام میشود

پس از اتمام پروسه تعمیر موتورخانه راه اندازی شده و تحویل کارفرمای محترم میشود و نحوه صحیح استفاده و نکات کلیدی نگهداری از آن آموزش داده میشود

ثبت درخواست تعمیر و اعزام کارشناس

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

کار را به کاردان بسپارید

تعمیرات جزئی در صورتی که توسط یک شرکت تعمیرات موتورخانه صنعتی با تجربه و حرفه ای انجام نشود، می تواند به مشکلات اساسی تبدیل شود. با گروه مشاوران سانتیگراد تکنسین ها و مهندسان متخصص در تعمیرات موتور خانه می توانید مطمئن باشید که کار در اولین بار و هر بار به درستی انجام خواهد شد. ما چندین دهه تجربه با انواع موتور خانه ها و دیگ های بخار و همچنین تمامی تجهیزات کمکی داریم. پرسنل مجرب ما به شما ارزیابی منصفانه ای از هزینه ها می دهند و عمر باقیمانده موتورخانه شما را افزایش می دهند و به شما کمک می کنند تا تمام نیازهای تعمیر و تعویض قطعات خود را برطرف کنید.

برای انجام تمامی خدمات مربوط به تعمیرات موتورخانه به کارشناسان مجموعه بزرگ سانتیگراد اعتماد کنید

تعمیر چیلر تراکمی
تعمیر موتورخانه
تعمیر چیلر تراکمی
سرویس موتورخانه
تعمیر چیلر تراکمی
نگهداری موتورخانه
keyboard_arrow_up
تماس سریع
مستقیماً با کارشناش بخش مورد نظر تماس بگیرید
واحد فروشPhone
واحد تعمیرات و نگهداریPhone
واحد پشتیبانیPhone
چت واتساپWhatsApp